(Android) War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategy Game snyde kode glitch mønter
Mar 7, 2022 4:26:02 GMT
Post by lerpcacolrele on Mar 7, 2022 4:26:02 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategy Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategy Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode glitch mønter ▞▞▞
▞▞▞ War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategy Game 2022 version ▞▞▞
Der er ingen udfordring, du kan bare spamme startenheden for at vinde, og ai'en er ikke aggressiv nok.
Dette spil er virkelig vanedannende og sjovt, men når jeg fuldfører et eller andet niveau, er det næste niveau låst, selv det formodes at være mit næste niveau, og jeg skal vente 11 timer!!! Vær venlig. Fjern denne ting
15 sekunders mission derefter en annoncemissionsannonce Misson-annonce, så hvis du vil se, tilføjer 50% af tiden, at dette spil er for dig
Jeg kan virkelig godt lide dette spil, men efter niveau 80 skal du betale penge, og jeg er et barn, jeg kan ikke betale for spil, så kan du gøre det retfærdigt? det er ligesom de spil, hvor du spiller, og det får dig til at betale senere, hvilket er irriterende, jeg skal vente i 1 måned eller mere, indtil du lader os spille uden at betale, eller jeg sletter, fordi jeg ikke har noget andet valg end alt det fantastiske spil, indtil du når niveau 80 .
Dette spil er irriterende som fanden, jeg har lige fået 1 guld væk fra at få tanken, og så trykkede jeg ved et uheld på køb nyt land, og nu er jeg meget langt (hvorfor kan du overhovedet være 1 væk), men generelt er dette spil bare gentaget uden enhver egentlig historie og irriterende, når fjenderne bruger et luftangreb til fuldstændig at ødelægge et angreb, der tager evigheder at bygge op
Sjovt nok, men de gode enheder koster dig mindst 15-20 gange, hvad du får for et niveau, i et forsøg på at tvinge dig til at betale for spillet.
War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategy Game Strategi efg
Lev enkeltheden, men gameplayet er forfærdeligt. Bots vil gøre uendelig skade og dræbe dine tropper med det samme. Bots kan også udløse powerups så hurtigt, at dine tropper ikke har et sekund at leve. Det er gameplayet, der bare stinker.
Fortsætter med at gå ned ved opstart, har ikke været i stand til at spille spillet endnu. Ret venligst
Sjovt, men har brug for noget arbejde. Det tager alt for lang tid at tjene rigtige mønter. Strategien er dog interessant. Grafikken i retrostil er også ret cool.
War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategy Game Strategy ybfh
War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategy Game Strategi efg
Jeg elsker spillet
Spillet har ingen strategi eller moral for mig. Bare lås tanks op og send 3 ind, og hver lvl bliver slået for dig. Du behøver ikke engang at bruge andre tropper eller opgradere.
Det er ikke dårligt, men det er ikke, hvad jeg forventede. Jeg troede, det var en simulator-type spil, hvor du besluttede, hvor mange enheder du kunne lægge til kamp mod det andet hold. Jeg hader det ikke, men jeg tror, det trænger til forbedring. Spillet er for nemt. Ikke dårligt, men heller ikke godt.
Fantastisk spil, men når du kommer forbi den første fase, skal du se tilføjelser hver runde
Downloadede det, åbnede det, spillet gik ned. Åbnede igen, styrtede ned. Genstartede telefonen, åbnede igen, gik ned. Geninstalleret, åbnet, nedbrudt. Slettet.
Dark Parables: Goldilocks and the Fallen Star Pustolovske igre xccb
Det er okay, men ai'en spammer bare ting som luftangreb, hvilket gør det umuligt at spille, du får næsten ikke nogen mønter for at fuldføre et niveau, som nogle gange tager 10-15 minutter på grund af mængden af spamming, som ai'en laver for 20-30 mønter og nogle ting er over 2000 mønter
Alt for svært at få guld. Grundlæggende tropper, der netop er spammet, gør spillet ret nemt indtil videre.
Fremskridtene er langsom, og så betaler du enten hele din spilopsparing for at komme videre eller skal vente timer på at komme til næste afsnit.
Det har ret fair grafik til et pixeleret spil og kan være sjovt at spille. Et problem er, at det er lidt et andet af de spil, der vil have dine penge og har dårlig spilstruktur. De missioner, du laver, er alt for nemme (jeg har udført 50 uden at tabe), og der er ingen multiplayer, der gør det sjovt, udfordrende og mere spændende. Udviklere, hvis du læser dette, håber jeg, at du kan gøre det sværere og oprette en online/multi-player-tilstand. Også de brugerdefinerede kampe er fejlbehæftede, fordi tallene ikke kan indstilles
Spam-riffelmand, vindniveau, gentag. Kedeligt gameplay og niveaudesign. God grafik altså
Hvis det ikke var for de konstante annoncer, cool tid på 12 TIMER!! Mellem nogle missioner ville dette være et 5-stjernet spil. Edit: nedgraderet til 1 stjerne efter at have nået betalingsmuren.
Det er meget godt, ikke mange annoncer, men enhederne er lidt ubalancerede
Betal ikke for den endelige opdatering 7.99. Jeg købte dette affald, og det er overstået om cirka 10 minutter mere
Efter at have spillet det, føler jeg, at det er et ok spil. Det, jeg kan lide, er, hvordan det føles, som om det ene trench ww1-spil, der fik en fuldstændig overhaling, jeg glemte, hvad det hedder. Det, jeg nu ikke kan lide, er, at de bedre tropper er så vanvittigt dyre, at det at "slå" spillet ikke gav mig nok penge i spillet til at købe 2. Den sidste troppe, der køber, er en landmine på 4k guld, jeg slog spillet med 2200 guld. Genspil missioner for en 1/4 af den første sejrsmængde af guld, så det ville tage FOR EVIGHED. Medmindre du køber guld med penge
Dette spil ser godt ud, føles fantastisk, det er et fantastisk spil generelt, jeg har et problem med, hvor grindet det er, men 54 niveauer og en dlc, så jeg elsker dette spil
Jeg ville ønske, at jeg kunne betale for hele spillet og ikke sidde fast bag en 12 timers timer eller få/købe mønter for at låse op for zoner. Temmelig frustrerende og en god måde at gøre et spil mindre tiltalende på. Det er dog meget sjovt!
bogstaveligt talt et af de mest skøre Tower Defence-spil, jeg nogensinde har spillet, det er knap engang 1917, alle tårnene giver ingen mening, de forklarer næsten ikke noget for dig, og det er lige så svært at komme op i niveau som ethvert andet dårligt lavet spil. vil ikke anbefale, at jeg slettede efter tre dage, og det er hvor lang tid det bogstaveligt talt tog mig at komme til niveau 15 og niveau op mine fyre til rimelige niveauer.
Dette spil er intet andet end non stop action. De fleste mennesker sletter det i starten, fordi det skal esey (jeg kan ikke stave), men det er bare fordi det forbereder dig på den forudgående ændring. Men efter et stykke tid bliver det lidt nemmere og endnu sjovere
War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategy Game Strategi wus
Spillet er super sjovt, indtil du indser, at det er meningsløst at bruge en hvilken som helst anden enhed end riffelmanden, da AI'en ikke er svær nok til at kæmpe tilbage på den måde Age of War, flashspillet, gjorde. Det er sjovt, men super nemt, når du først indser dette, og i sidste ende bliver gentagne og kedelige, så faktisk strategisk.
Ai'en skal indsætte flere tropper, det er det, jeg kan virkelig godt lide spillet og helt sikkert en 5-stjernet, hvis de løser dette
Elsker spillet
War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategy Game Strategiya qgvw
Et af de bedste spil, jeg nogensinde har spillet på mobilen
Meget godt lavet. Super enkel at lære, AI er en reel udfordring, og mekanikken er solid. Nu til ting, jeg ikke kan lide. For det første er mange af tropperne ubrugelige. Flammekastere dør, før de kan gøre noget, officerer udfører arbejdet som grenaderer og har en pistol til at starte, og den pansrede bil er værre end tanken, men er 5 gange prisen. Jeg behøver ikke købe engang halvdelen af tropperne for at fuldføre hele kampagnen. Løs dette venligst, alt det behøver er balancering. Dette spil er ellers fantastisk.
Godt koncept, men alle niveauer i spillet kan vindes ved at spamme den grundlæggende trup, det giver ingen mening at prøve nogen strategier.